Semester dag 1

Imorse var det uppstigning klockan 05.15 för att packa ner dom sista kläderna som inte hann torka igår kväll. men vi kom ivåg i en lagom tid och hann med några raster innan vi kom fram till Åre. Framme var vi klockan 14 då vi skulle vara vid sutgan, men det slutade med att vi hittade stugan 16.30!!!! var jätte svårt att veta vilken av alla grusvägar vi skulle svvänga av på. Men nu har vi hunnit åkt runt lite o knäppt en massa kort, som kommer upp efter sem. då vi inte har nån kabel med. Nu har vi ätit och sitter och tittar på diamond league, snart ska vi trycka i Paranormal Activity 2 och mysa ner oss i soffan med lite godis. Har gått och blivit förkyld igen, men man är ju en viking som inte klagar ;) så lägger sig tidigt för man ska orka med äventyren imorgon :) Tyvärr ser inte vädret allt för bra ut under veckan, men några soliga dagar får vi iaf :) På söndag ska vi nog träffa Andreas pappa och hans sambo för att åka på auktion och äta lite gott :) sen i veckan så ska vi åka en lift över bergen, som det föresten är SNÖ på!!!!!! En glad Evelina av att se snön :) Nu orkar jag inte detta, återkommer imorgon :)

Jag älskar dig otroligt mycket min underbara Andreas!
Du gör min dag!
Puss på dig min fina bästa vackra pojkvän!! ♥♥


Myströjan är på (Y)

E.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0