Sommaren 2011

Man kan ju säga att bloggen har legat åt sidan den senaste månaden. Det har varit fullt upp med att fixa ordning dom sista skolarbeterna innan sommarlovet började. Sen när man slutade i skolan så fick man två dagars sommarlov och sesn började man jobba i 4 veckor.

Fick sommarjobb som vaktmästare på kyskan i Tierp, hur skönt som helst att få vara ute när det var så fint väder ute:) Fick en lagom fin bränna från arbetsshortsen, men den försvinner så småningom. Nu går man och väntar på att lönen ska komma in så man kan njuta lite :)

Nu har jag haft en veckas sommarlov, Hjärtat mitt har haft semester i en vecka. Dock fick han semester redan i förra onsdagen då han åkte till finland för en vecka sedan med sin mamma och syskon som dom alltid gör under sommaren :) Jag och Andreas åkte på bilbingo här för någon vecka sedan. Blev 300 kr rikare till semesterkassan :)

I tisdags/onsdags så åkte vi in till stan och kom hem med en systemkamera :) MUMS! Nu blir det fina bilder på semestern. På tal om semester så åker vi till Åre nu på fredag och är borta i en vecka, så underbart det kommer att bli att få lite ensam tid med min ögonsten som inte händer alltför ofta :)

Och vi går varje dag och väntar på att få höra något om lägenheten. Hoppas vi får den snart.. Vill börja ett hem med han jag älskar allra mest och som betyder allra mest för mig! ♥

Nej nu valkas det snart mat. Ska försöka uppdatera så mycket som möjligt nu under sommaren och under semestern!



Denna skönhet har blivit våran. Nikon D3100 :)

E.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0