♥ Dag 2 – Min första kärlek.

Min första kärlek var en kille som är två år äldre än mig. Jag trodde att han var den jag ville leva mitt liv med, men skenet kan bedra..  Vi hade det inte så bra som jag ville, jag var väldigt fast i att bara vara med honom, då han inte ville att jag skulle vara med mina kompisar och festa etc.. Så min första kärlek varade i 18 månader, och det var ett underbart förhållande..

Men man kan fundera vad första kärlek är.. Om det inte ska vara till en människa så är det till min söta underbara Vovvo Boss hemma hos pappa. Sen den första dagen jag såg honom har jag alltid ÄLSKAT honom, han är min bästa vän och jag skulle inte klara mig utan honom, händer det något med honom vet jag inte vad jag ska göra, han har alltid funnits för mig under min svåra tid, han förstod när man var ledsen, då han kom och la sig brevid en och myste! Jag bevar för den dagen då han somnar sött in... Mitt liv kommer att stanna toltalt.. Vill träffa honom mer! ♥


Lill vovvev börjar bli gammal :( 8 år, bara 4 år kvar om man ska följa hur gamla dessa hundar blir :(

Kommentarer
Postat av: alice

du får gärna kontakta mig.. känns som du ignorerar mig

2011-04-11 @ 20:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0